• (Android/iOS) Знайди відмінності: більше 1000 рівнів коди нескінченних ключів

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Знайди відмінності: більше 1000 рівнів ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Знайди відмінності: більше 1000 рівнів IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ коди нескінченних ключів ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Знайди відмінності: більше 1000 рівнів 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Фотографії дійсно красиві, я вражений, а деякі висновки дійсно чудові. Я можу знайти 3,4 різних, але я не можу знайти 5. Я витрачаю час на це, мені це подобається.

    Непристойна кількість реклами. Я добре проводив час із грою, але реклама смішна. Також не можна пропустити рекламу. Це облом, тому що це була хороша гра.

    Досить кульгавий.. Я не знаю чому, але 3 рази на рік це видаляє ВСЕ мій прогрес. Видалення...

    Sweet Crossing: Snake.io Gündelik nme

    Після 1385 року нові рівні не відкриваються. Офлайн-завантаження також не працює. Показує «Будь ласка, заповніть попередні зображення, щоб розблокувати», навіть якщо всі попередні рівні були завершені. В результаті я не можу грати в гру. Стати непотрібним!

    Релаксуе

    尋找差異1000+關卡 解謎 ufw

    Я маю на увазі, що гра сама по собі гарна, але не всі переривання реклами, це змушує мене не хотіти грати, тому що коли я намагаюся грати, з’являється реклама

    Ця гра хороша, але в ній немає жодних рівнів або схоже на те, що ми навіть можемо ПРОПУСТИТИ рівень - це найгірша частина цієї гри, але найкраща частина в тому, що в ній немає доповнень і фіксацій, як-от помилки

    Ця гра дозволяє вам думати, і вона настільки складна, але водночас приємна та захоплююча. Насправді це ігри для тренування розуму та концентрації


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :