• (Android/iOS) Mobile Legends: Bang Bang kódy neobmedzené zlato

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kódy neobmedzené zlato ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mobile Legends: Bang Bang 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Táto hra je taká, ako keby hrali iba ukrajinskí a tureckí hráči. Majú rôzne vlajky, ale nepriateľské tímy sa navzájom rozprávajú v rovnakom jazyku a robia hru toxickou.

    Nie dokonalý, ale dokonalý Som Nebeská úroveň 25 a veľmajster 2, ale keď sa zaradím, dostanem veľa hackerov, ktorí robia abnormálne škody a dokážu vidieť cez kríky. Moonton to potrebuje napraviť, pretože by som bol v kategórii Epic, ak nie viac. V hodnotenom režime tiež dostávam veľa účtov na nízkej úrovni, čo mi spôsobuje stratu. Dohadzovanie je problém a je potrebné zaviesť požiadavky na hodnosť.

    Táto hra je celkom dobrá, ale najhoršie je, že moji spoluhráči vždy trollujú a idú afk zakaždým, keď začnem ranked zápas, dohadzovanie je trochu nespravodlivé. Raz som stretol TOP 5 kolumbijských najvyšších, ktorí používali hanzo v ranked, zatiaľ čo moji spoluhráči majú nízke hodnotenie a je príliš ľahké ich poraziť.

    Dobrá hra len sa tam veľmi ťažko a hlavne dlho zarába..Keď jednu hru hrám 15 min.a zarobím 85 coinov..Fakt zle..

    Keď som po aktualizácii ML zrazu mal ružový štvorec v akejkoľvek časti účinkov hlavnej lobby ML. Dokonca aj na bojisku stále vidím ružový štvorec. Zažívam to už predtým, keď som aktualizoval a vydal nového hrdinu Yin.

    Najlepšia. Hra


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :